Efektywna FirmaGepardy Biznesu

Customer Flow Management

Ponad 20 lat temu wprowadziliśmy w Polsce rozwiązania, których celem była poprawa jakości obsługi. Nadal pasjonują nas działania wpływające pozytywnie na doświadczenia klientów odwiedzających różne punkty obsługi lub sprzedaży. Wierzymy w siłę i wartość spotkań ludzi, oszczędzamy ich czas”, mówi Andreas Germundson, prezes iFLOW w Warszawie.

Andreas Germundson,  Prezes iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie

Dzisiaj klienci mają władzę, a sukces biznesu zależy od tego, jak firmy odczytują oczekiwania klientów i w jakim stopniu je spełniają. Tworzymy warunki, w których klient podczas całej podróży i interakcji z firmą, odbiera proces, jako prosty, spójny i adekwatny do potrzeb. Wpływa to pozytywnie na doświadczenie klienta, który z dużym prawdopodobieństwem wróci, aby ponownie skorzystać z usług lub dokonać zakupu oraz zarekomenduje firmę innym.

Image

Jako partner RetailNext, firmy znajdującej się w Top 10 najbardziej innowacyjnych firm BigData na świecie, oferujemy operatorom handlu detalicznego wszechstronną platformę analityczną. Obserwujemy i analizujemy zachowania klientów w punktach sprzedaży i centrach handlowych. Rekomendujemy działania, które pozwalają optymalizować wykorzystanie każdego metra ekspozycji i powierzchni sklepu. Mierzymy ruch, liczymy konwersję, analizujemy dane demograficzne, śledzimy zachowania klientów w cyfrowym świecie, zapobiegamy kradzieżom i kontrolujemy skuteczność kampanii reklamowych.
Jako partner Qmatic wdrażamy w Polsce rozwiązania usprawniające obsługę klientów, od prostych systemów kolejkowych poprzez zaawansowane rozwiązania klasy Enterprise. Wykorzystując unikalne kwalifikacje naszego zespołu, wnosimy wartość dodaną poprzez: redukcję kosztów, optymalizację zysków, wzrost jakości obsługi oraz doskonalenie procesów biznesowych.
Z naszych usług i rozwiązań korzystają największe banki: PKO BP, BZ WBK, ING, urzędy skarbowe, urzędy pracy, urzędy miast i starostwa, ambasady, ośrodki pomocy społecznej, uczelnie, szereg punktów opieki zdrowotnej oraz przedstawiciele detalu: IKEA, Multimedia, Vectra, RWE, PGE, Poczta Polska, Orange, Polkomtel, Syrena, TKMaxx i wielu innych.
Nasza firma od wielu lat cieszy się bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów. Świadczymy najwyższej jakości usługi wsparcia, cenione za profesjonalizm i rzetelność.

iFLOW Sp. z o. o. w Warszawie została wyróżniona w VIII edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2013 i VII edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2013.