Przedsiębiorcy na to czekali. KONGRES 590 przyciągnął najlepsze polskie marki
Już za niespełna 72 godziny w Rzeszowie rozpocznie się pierwsza edycja KONGRESU 590 – dwudniowej imprezy skierowanej głównie do polskich przedsiębiorców i właścicieli marek, opatrywanych kodem kreskowym, zaczynającym się do cyfr 5-9-0.
Idea KONGRESU, który ma stanowić wsparcie dla polskiego biznesu i przyczyniać się do wzrostu popularności rodzimych produktów, znalazła w Polsce wielu orędowników.
Już pierwsza edycja nowej imprezy, która swój „chrzest bojowy” przejdzie 17 i 18 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Rzeszowie, może poszczycić się imponującym gronem partnerów.
Prezesi i menedżerowie podmiotów, które zdecydowały się wesprzeć KONGRES 590 nagrali z okazji wydarzenia specjalne wystąpienia, które cieszą się dużą popularnością na kanale KONGRESU 590 w serwisie youtube.
Strategicznymi partnerami KONGRESU 590 zostali: PKN Orlen, PKO Bank Polski oraz PZU.
Statusem partnerów głównych szczycą się: CEDROB, PKP Cargo, URSUS, Grupa AZOTY oraz PGE.
Partnerami KONGRESU 590 są: Senat Rzeczypospolitej Polskiej, Województwo Podkarpackie, Asseco, FeeRum SA, Kasa Stefczyka, Fundacja PZU, Lotos, Polskie Towarzystwo Gospodarcze, PLL Lot, Rzeszów International Airport, UPC, Pesa Bydgoszcz SA, Synthos Chemical Innovations, OLPP – Operator Logistyczny Paliw Płynnych, Fakro, Tauron, Kruk, Enea, Energa, Polska Grupa Zbrojeniowa, Google.
Partnerem technologicznym KONGRESU 590 jest Orange.
Szczegółowe informacje o KONGRESIE 590 i rejestracja – www.kongres590.pl