Opineo.pl – właśnie taki serwis chciałem stworzyć
Opineo.pl to największy w Polsce serwis gromadzący opinie konsumentów na temat sklepów internetowych, produktów i firm. Powstał w 2006 roku, by ułatwić klientom podejmowanie trafnych decyzji zakupowych. „Pogodzenie niezależności i wolności z wiarygodnością i autentycznością wymaga wysiłku, doświadczenia, znajomości prawa i sztabu wyszkolonych ludzi, którzy ciężko pracują na sukces całej firmy. Dziś mogę powiedzieć, że to się udało” — mówi Paweł Kucharzak, Prezes Zarządu Opineo Sp. z o.o.
Rośnie też liczba sklepów i firm, które zdają sobie sprawę z konieczności gromadzenia opinii. Dla nich opinie potransakcyjne to po prostu niczym niezastąpione badania satysfakcji klienta. W jednym z wywiadów Fred Reichheld powiedział, że wystarczy wyciągać wnioski z doświadczeń, doskonalić się, a dobre oceny ze strony klientów szybko przełożą się na pozytywne rekomendacje. Nawet tacy giganci jak Mediamarkt, Empik, Siódemka, Cinkciarz.pl wybrali Opineo jako miejsce, gdzie należy aktywnie słuchać klientów. Komentują, czytają, są otwarci w kontaktach z konsumentami. Właśnie taki serwis chciałem stworzyć.
Potencjał Opineo dostrzegł też obecny większościowy udziałowiec serwisu — Grupa Onet.pl — który w maju 2014 roku nabył 80 proc. udziałów Opineo. Pozyskanie tak silnego inwestora jeszcze bardziej wzmocniło naszą pozycję lidera w segmencie serwisów opinii oraz pozwala nam dalej się rozwijać. Patrzę na zachodzące zmiany jako na olbrzymią szansę, możliwość powiększenia skali i zasięgu naszego działania. Tytuł Geparda Biznesu 2013 jest najlepszym potwierdzeniem dynamiki wartości rynkowej Opineo.
Opineo Sp. z o.o. we Wrocławiu została wyróżniona w VIII edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznes 2013, VI edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2013 oraz I edycji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego Mocna Firma Godna Zaufania 2013.