Najlepsza kampania wizerunkowa z Banku Spółdzielczego w Koronowie
Bank Spółdzielczy w Koronowie został laureatem III edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2013 za najlepszą kampanię wizerunkową. Dyplom i statuetkę na Kongresie Gospodarki Polskiej odebrali Jerzy Gumienny, Członek Zarządu BS w Koronowie i Michał Sławeta, Kierownik Zespołu Marketingu i Sprzedaży BS w Koronowie.
Kapituła Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2013 wyróżniła Bank Spółdzielczy w Koronowiew kategorii „Najlepsza kampania wizerunkowa”.
Dyplom i statuetkę 21 listopada 2013 r. na Kongresie Gospodarki Polskiej w Warszawie, który zgromadził ponad 200 osób, odebrali Jerzy Gumienny, Członek Zarządu Banku Spółdzielczego w Koronowie i Michał Sławeta, Kierownik Zespołu Marketingu i Sprzedaży Banku Spółdzielczego w Koronowie.
Dyplomy i statuetki wyróżnionym firmom, bankom i samorządom wręczyli Stanisław Gorczyca, senator Platformy Obywatelskiej, i Marek Suski, poseł i szef mazowieckiego PiS.
Przedstawiciele firm, banków i samorządów nagrodzonych przez Instytut Nowoczesnego Biznesu oraz Jan Rakowski, prezes Kongregacji Przemysłowo Handlowej, laureat pierwszej edycji Konkursu Obrońcy Polskiego Biznesu 2013 (drugi od lewej).
Zdjęcie w powiększeniu jest pod adresem:
Opis wyróżnionej kampanii jest poniżej.
Kampania trwała od 15 maja 2012 r. do 14 czerwca 2013 r. i obejmowała wiele wydarzeń.
Prezentacja w programie Power Point jest pod adresem:
http://businessnow.pl/?attachment_id=1576
Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.