Dbanie o pozytywny wizerunek marki i zaufanie klientów to priorytety wiodących na rynku firm
Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy dana firma jest pozytywnie odbierana na rynku – świadomość konsumentów z dnia na dzień jest coraz większa. Co to oznacza
dla przedsiębiorcy? Oczywiście idą za tym pozytywne skutki – klient już przed przyjściem
na spotkanie z doradcą wie, jaki wizerunek ma firma oraz jakie wyróżnienia inni klienci przyznali firmie wcześniej.
Uznanie jakim klienci darzą spółkę, jakość świadczonych na rynku usług oraz zaufanie do marki to tylko kilka mocnych atutów spółek z Grupy Open Finance. Open Finance jako lider na rynku pośrednictwa finansowego w Polsce oraz Home Broker – niekwestionowany numer jeden na rynku pośrednictwa nieruchomości – wiedzą jak ważny jest Klient i co najważniejsze – wiedzą jak dbać o jakość, zaufanie i renomę świadczonych usług.
Praca nad wizerunkiem marki jest procesem długotrwałym. Każde przedsiębiorstwo przyzna jednak, że jest to proces niebywale opłacalny – tylko dzięki pracy nad jakością możemy rozwijać swoją działalność. Klient jest najważniejszy, a dbanie o relacje Klient – Przedsiębiorca jest priorytetowym działaniem dla Grupy Open Finance. Czym niekwestionowany na rynku lider może pochwalić się swoim Klientom?
Spółki z Grupy Open Finance zostały nagrodzone za jakość świadczonych usług (Konsumencki Lider Jakości, Gwiazda Jakości), zaufanie i renomę (Dobra Marka, Laur Konsumenta – TOP MARKA)
oraz wysoki wolumen sprzedaży (Gepard Biznesu, Finansowa Marka Roku, Najcenniejsza Polska Marka). Jednym z ważniejszych dla Open Finance wyróżnień jest nagroda Superbrands w kategorii doradcy finansowi – jest to wyróżnienie przyznawane najlepszym markom w Polsce. Te nagrody i wyróżnienia wręczane są firmom, które charakteryzują się najlepszą jakością obsługi i dbają o nią przez
cały rok. To, która firma czy marka otrzyma wyróżnienie, uzależnione jest od badań konsumenckich – jest to głos Klientów, którzy skorzystali z usług Open Finance i są z nich zadowoleni.
Dbałość o pozytywny wizerunek marki jest dla każdego przedsiębiorcy bardzo ważna.
Jest to podstawa do dalszego rozwijania działalności i poszerzania usług, które dla klientów
są najważniejsze. Najnowsze badania wykazują, że ponad 60% konsumentów chętniej sięga
po markę, przy której znajdują się wyróżnienia przyznane przez Klientów.
Open Finance S.A. w Warszawie została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w VIII edycji Konkursu Efektywna Firma 2015 na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.