Big Brands Group jest Gepardem Biznesu 2015
Big Brands Group Sp. z o.o. Sp. K. w Kostowcu zdobyła tytuł Gepard Biznesu 2015, gdyż średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 wyniosła w jej przypadku 12,1 proc.
Instytut Europejskiego Biznesu (Institute of European Business) ocenił rozwój Big Brands Group Sp. z o.o. Sp. K. w Kostowcu, badając dynamikę trzech parametrów: przychodów, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014.
Statuetka Gepard Biznesu zaprojektowana w 2006 r. przez Katarzynę Pągowską.
Wyniki finansowe Big Brands Group Sp. z o.o. Sp. K. w Kostowcu | |||
Rok | 2013 | 2014 | Dynamika w proc. |
Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w tys. zł | 290452 | 345316 | 18,9 |
Zysk netto w tys. zł | 3903 | 3184 | -18,4 |
Kapitał własny w tys. zł | 8911 | 12095 | 35,7 |
Suma dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 | 36,2 | ||
Średnia z dynamiki sprzedaży, zysku netto i kapitału własnego w latach 2013-2014 | 12,1 | ||
Stosunek zysku netto do przychodów w 2013 r. w proc. | 1,3 | ||
Stosunek zysku netto do przychodów w 2014 r. w proc. | 0,9 | ||
Suma stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. | 2,3 | ||
Średnia stosunku zysku netto do przychodów w latach 2013 i 2014 r. w proc. | 1,1 |
źródło: Instytut Europejskiego Biznesu (Institute of European Business) na podstawie wyników finansowych za lata 2013-2014, podanych przez Big Brands Group Sp. z o.o. Sp. K. w Kostowcu
Konkurs Gepardy Biznesu – Business Cheetah Contest prowadzony jest od 2006 r. przez Instytut Europejskiego Biznesu (Institute of European Business) na podstawie wyników finansowych firm i banków. Obecnie trwa dziesiąta edycja konkursu Gepardy Biznesu 2015.