10 lat współpracy ULAN z sektorem BS
We wrześniu 2014 r. minie 10 lat współpracy firmy ULAN i Jerzego Krajewskiego z sektorem banków spółdzielczych. W lipcu 2005 r. ULAN przygotowała specjalne wydanie miesięcznika „Głos Banków Spółdzielczych” w najwyższym w historii nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy.
Pierwszym numerem miesięcznika „Głos Banków Spółdzielczych”, przygotowanym przez ULAN Sp. z o.o. na zlecenie Media Consulting Travel-Probank Sp. z o.o,, spółki zależnej Krajowego Związku Banków Spółdzielczych, był numer 10 (111) październik 2004.
Okładkowym tematem tego numeru było 10-lecie „Głosu Banków Spółdzielczych”.
W lipcu 2005 r. ULAN przygotowała specjalne wydanie miesięcznika „Głos Banków Spółdzielczych” w najwyższym w historii nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy. Jego celem było promowanie banków spółdzielczych i firm z nimi współpracujących wśród rolników i przedsiębiorców.
Specjalne wydanie „Głosu Banków Spółdzielczych”zostało przekazane do prenumeratorów dwutygodnika „Farmer” oraz miesięczników „Rolnik Dzierżawca” i „Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw”. Sfinansowały je reklamy Mazowieckiego Banku Regionalnego SA, Europejskiego Funduszu Leasingowego, SEB TFI, VB Leasing oraz Grupy Concordia.