Instytut

Odnowiona strona ULAN

10 marca 2014 r. ruszyła odnowiona strona firmy ULAN PR Partners, która oferuje firmom i bankom spółdzielczym usługi z zakresu public relations. Specjalizuje się między innymi w media relations. Drugą pasją jest inbound marketing.

Od kilku miesięcy z ULAN współpracuje Jarosław Pałyska, doświadczony specjalista marketingu, public relations i handlu w internecie.

Agencję ULAN PR Partners tworzą dziennikarze, specjaliści, którzy doskonale wiedzą:

  • że prawda, pasja i zaangażowanie najlepiej sprzedaje każdą ideę, produkt, usługę.
  • jak przygotować, opracować, napisać informację prasową, która zainteresuje nie tylko dziennikarzy, ale przede wszystkim czytelników, internautów. A to przyczyni się do rozpoznawalności firmy czy banku oraz wzrostu sprzedaży.
ULAN PR Partner specjalizuje się między innymi w media relations dla firm z branży FMCG: spożywczych, kosmetycznych, farmaceutycznych.
Drugą naszą pasją jest inbound marketing, czyli takie budowanie przekazu reklamowego, gdzie to klient znajduje przekaz reklamowy, a nie agencje nachalnie nim bombarduje. W marketingu internetowym wykorzystuje się portale społecznościowe, blogi firmowe, e-booki, webinary.

Od 2006 r. ULAN prowadzi Instytut Nowoczesnego Biznesu, który przeanalizowała wyniki finansowe 70 tysięcy firm w Polsce.

Prowadzi też kilkanaście  projektów z zakresu public relations:

1. Gepardy Biznesu (konkurs organizowany od 2006 r.),

2. Samorząd Przyjazny Biznesowi (od 2007 r.),

3. Efektywna Firma (od 2008 r.),

4. Potęgi Biznesu (od 2008 r.),

5. Bank Przyjazny Biznesowi (od 2008 r.),

6. Najpiękniejszy Bank Spółdzielczy (od 2008 r.),

7. Najlepszy Marketing Banku (od 2008 r.),

8. Wielcy Modernizatorzy (od 2012 r.),

9. Światowa Firma (od 2013 r.),

10. Zdrowy Smak (od 2013 r.),

11. Mocna Firma (od 2014 r.).

Adres strony  www.ulan.com.pl