Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach Gepardem Biznesu 2015
Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach zdobyło tytuł Gepard Biznesu 2015, gdyż średnia z dynamiki sprzedaży i zysku netto w latach 2013-2014 wyniosła w jego przypadku 52,2 proc, czyli więcej niż wymagane 10 proc.
Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach wysłało swoje dane finansowe, by je ocenić w dziesiątej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu.
Instytut Nowoczesnego Biznesu ocenił rozwój tej firmy badając dynamikę dwóch parametrów: przychodów netto i zysku netto w latach 2013-2014.
W ankiecie konkursowej Małgorzata Dratwa, właścicielka firmy, przyznał 4 punktów Bankowi Spółdzielczemu w Sośnicowicach, w którym jego firma ma swój główny rachunek.
“Doceniam ten bank za profesjonalizm pracowników. Doskwierają nam w nim wysokie prowizje i opłaty”, napisała Małgorzata Dratwa.
W ten sposób Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach uzyskał 4 punktów w VII edycji Konkursu Bank Przyjazny Przedsiębiorczości 2015.
Statuetka Gepard Biznesu zaprojektowana w 2006 r. przez Katarzynę Pągowską.
Wyniki finansowe Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach | |||
Rok | 2013 | 2014 | Dynamika w proc. |
Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w tys. zł) | 11 843 | 14 570 | 23,0 |
Zysk netto w tys. zł | 195 | 355 | 82,1 |
Suma dynamiki sprzedaży i dynamiki zysku netto w latach 2013-2014 | 105,1 | ||
Średnia z dynamiki sprzedaży i zysku netto w latach 2013-2014 | 52,5 |
źródło: Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie wyników finansowych Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach za lata 2013-2014, podanych przez Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach
Z.P.H.U. Małro Małgorzata Dratwa w Sośnicowicach jest producentem ogrodzeń betonowych. Więcej informacji o firmie na stronie http://www.malro.eu/.
Ogólnopolski Konkurs Gepardy Biznesu prowadzony jest od 2006 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie kilkuletnich wyników finansowych firm i banków.
Ogólnopolski Konkurs Bank Przyjazny Przedsiębiorczości prowadzony jest od 2009 r. przez Instytut Nowoczesnego Biznesu na podstawie opinii klientów biznesowych banków.