Walter Herz rozbudowuje departament wyspecjalizowany do obsługi sektora hotelowego
Walter Herz poinformowała o dołączeniu do firmy Andrzeja Szymczyka, który objął stanowisko Associate Director Hospitality Department. Rozbudowa utworzonego ponad rok temu działu hotelowego stanowi kontynuację procesu wdrażania strategicznych zmian w strukturze firmy.
Andrzej Szymczyk dołączył do zespołu Walter Herz z początkiem marca br. Będzie odpowiedzialny za wzmacnianie relacji i rozwój linii biznesowej firmy związanej z sektorem nieruchomości hotelowych w Polsce oraz nadzorowanie projektów i badań związanych z tym segmentem rynku.
Andrzej Szymczyk, Associate Director – Hospitality Department w Walter Herz
Ekspert ma ponad 15 letnie doświadczenie w pracy na rynku nieruchomości hotelowych. Karierę rozpoczął na wybrzeżu Atlantyku w USA, a następnie kontynuował ją w Londynie, m.in. w takich placówkach jak Hilton London Paddington oraz The Cumberland, jednym z największych londyńskich hoteli. Pracował również jako dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Narvil Conference & Spa oraz luksusowym hotelu Pałac Ciekocinko Resort & Wellness, wspierając wzrost inwestycyjny firm, w których był zatrudniony. Odpowiadał także za rozwój start-upu meeting.pl, umożliwiającego zakup i organizację eventów on-line , jak również rozwój sieci sprzedaży rozwiązań technologicznych dla obiektów hotelowych globalnej firmy Tink Labs na polskim i ukraińskim rynku.
Andrzej Szymczyk będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii firmy w dziedzinie doradztwa inwestycyjnego oraz wdrożenie standardów związanych z obsługą inwestorów z segmentu hotelowego. Będzie koordynował pracę teamu w zakresie przygotowania prognoz i analiz lokalizacyjnych oraz finansowych, jak również sporządzaniu raportów dotyczących rynku nieruchomości hotelowych, w opracowywaniu których zespół wykazał się już imponującymi umiejętnościami, czego przykładem może być ostatni dogłębny raport o rynku hotelowym w Łodzi.
– Cieszymy się, że Andrzej dołączył do zespołu Walter Herz. Jego bogate doświadczenie zdobywane, zarówno w Polsce, jak i na rynkach brytyjskim i amerykańskim pozwoli wzmocnić pozycję naszej firmy, jeśli chodzi o doradztwo strategiczne dla podmiotów związanych z segmentem nieruchomości hotelowych. Nasi klienci, którzy poszukują różnych opcji optymalizacji biznesu, dzięki jego wszechstronnej wiedzy zyskają zaś nieocenione wsparcie – komentuje Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz.
Walter Herz jest wiodącym na rynku, polskim podmiotem od 7 lat prowadzącym działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych na terenie całego kraju. Firma świadczy kompleksowe, specjalistyczne usługi w zakresie doradztwa inwestycyjnego. Zapewnia pełną obsługę firmom oraz instytucjom związanym z rynkiem nieruchomości. Eksperci Walter Herz wspierają klientów w poszukiwaniu i wynajmie powierzchni, komercjalizacji inwestycji, a także procesie zarządzania i administrowania projektami. Poza siedzibą w Warszawie, firma posiada odziały w Krakowie i Gdańsku.
WH powołała pierwszą w kraju Akademię Najemcy, która oferuje najemcom powierzchni komercyjnych z całej Polski bezpłatne szkolenia stacjonarne, prowadzone w największych miastach w kraju. W trosce o najwyższy poziom etyczny świadczonych usług agencja wprowadziła Kodeks Dobrych Praktyk. Firma Walter Herz jest zrzeszona w organizacjach i stowarzyszeniach wspierających rozwój sektora BPO/SSC w Polsce.
Prestiżowe wyróżnienia dla Walter Herz Sp. z o.o. S.K. w Warszawie
Walter Herz Sp. z o.o. S.K. w Warszawie została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XIII edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2018, XI edycji Konkursu Brylanty Polskiej Gospodarki 2018, XI edycji Konkursu Efektywna Firma 2018 oraz VI edycji Programu Promocyjnego Mocna Firma Godna Zaufania 2018 na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.
Walter Herz Sp. z o.o. S.K. w Warszawie rozwija się bowiem dynamicznie (średnia z dynamik przychodów ze sprzedaży i zysku netto w latach 2015-2016 wyniosła w jej przypadku 35,5 proc.) i efektywnie (średni stosunek zysku netto do przychodów ze sprzedaży w latach 2015 i 2016 r. osiągnął poziom 35,3 proc). To przyniosło jej tytuły Gepard Biznesu 2018, Efektywna Firma 2018 i Mocna Firma Godna Zaufania 2018.
Wartość rynkowa Walter Herz Sp. z o.o. S.K. w Warszawie w marcu 2017 r. została w sposób uproszczony oszacowana przez Instytut Europejskiego Biznesu na 12 mln zł, co dało jej tytuł Brylant Polskiej Gospodarki 2018.
—
Instytut Europejskiego Biznesu powstał 12 grudnia 2005 r. w Warszawie, zajmuje się analizą wyników finansowych przedsiębiorstw oraz eksportu. Wydaje dzienniki internetowe EuropejskaFirma.pl, PolskieBrylanty.pl i GepardyBiznesu.pl. Organizuje Kongresy Nowoczesnej Gospodarki.
W ciągu 13 lat dokładnie przeanalizował wyniki finansowe 80 tysięcy polskich firm. Analizy opiera głównie na oficjalnych i wiarygodnych danych finansowych, przekazywanych przez firmy do Krajowego Rejestru Sądowego. Dane te są publiczne i ogólnie dostępne. Badania eksportu IEB prowadzi według informacji pozyskanych z Urzędów Celnych.
IEB organizuje Konkurs Gepardy Biznesu od 2006 r. Jeżeli w przyjętym okresie średnia z dynamik przychodów i zysku netto badanej firmy wynosi więcej niż 10 proc., IEB przyznaje jej bezpłatnie tytuł Gepard Biznesu.
Od marca 2016 r. projekt ten jest chroniony za pomocą znaku towarowego Business Gepard w 28 krajach Unii Europejskiej.
Na podstawie danych z KRS Instytut organizuje też od 2008 r. Konkurs Efektywna Firma, a od 2013 r. Program Promocyjny Mocna Firma Godna Zaufania.
Za Efektywną Firmę uznaje tę, w której stosunek zysku netto do przychodów jest wyższy niż 3 proc. Tytuł Mocna Firma Godna Zaufania przysługuje tej, która w danym roku jest jednocześnie wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu i Konkursie Efektywna Firma.
Od 2008 r. IEB na podstawie danych z KRS organizuje też Konkurs Brylanty Polskiej Gospodarki. Tytuł ten przyznaje firmom, których wartość rynkowa wynosi według jego szacunków więcej niż 10 mln zł.
Na podstawie danych finansowych IEB liczy wartość rynkową firm w uproszczony sposób, wykorzystując dwa wskaźniki z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie: C/Z, czyli Cena do Zysku netto oraz C/Wk – Cena do Wartości Księgowej.
Od 2013 r. na podstawie danych z Urzędów Celnych IEB organizuje Konkurs Światowa Firm Worldwide Company. Tytuł Światowa Firm Worldwide Company przyznaje przedsiębiorstwom eksportującym do minimum 3 krajów.
Każdego roku do IEB zgłaszają się firmy z prośbą, by przenalizował ich wyniki finansowe i ocenił, czy zasługują na wyróżnienie w konkursach IEB.