VII Kongres Stolarki Polskiej już 19 maja!
Organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi, VII Kongres Stolarki Polskiej, zbliża się wielkimi krokami. W tegorocznej edycji jeden z dwóch bloków tematycznych dotyczyć będzie m.in. tradycyjnych punktów sprzedaży, wykorzystania Internetu w komunikacji z klientem czy tworzenia tożsamości marki.
Kongres Stolarki Polskiej – największe wydarzenie w polskiej branży stolarki budowlanej organizowany jest już od 7 lat. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele przedsiębiorstw z rodzimego sektora stolarki budowlanej, reprezentanci świata nauki, biznesu, polityki i mediów. Kongresmeni każdego roku debatują nie tylko nad najważniejszymi wyzwaniami związanymi z bieżącym funkcjonowaniem branży i perspektywami jej dalszego rozwoju, lecz także podejmują dyskusję na tematy związane z marketingiem.
Jeden z dwóch tegorocznych paneli: „Jak skutecznie kreować Markę, aby sprzedawać więcej i drożej”, zostanie poświęcony takim zagadnieniom jak: marketing w tradycyjnych punktach sprzedaży, wykorzystanie Internetu w komunikacji z konsumentem i angażowaniu go w świat marki, Internet jako mobilny punkt sprzedaży i promocji produktów czy tożsamość marki.
Kongres odbędzie się 19 maja 2016 roku, w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance.
Informacje na temat wydarzenia i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie internetowej: http://kongres-stolarki.pl/
www.BusinessNow.pl jest patronem medialnym Kongresu Stolarki Polskiej.