Mocna Firma

LIZARD oferuje serwery i pomoc blisko klientów

LIZARD specjalizuje się w serwisowej opiece informatycznej. Klienci bez obaw powierzają jej swoje systemy informatyczne, bo wiedzą, że najlepiej jest, gdy opiekują się nim fachowcy.

Poniżej krótka rozmowa z Prezesem Firmy LIZARD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa Panem Pawłem Jaszczura.

– Firma Lizard nie jest znana szerokiemu odbiorcy. Czym się Państwo zajmujecie?

– Jesteśmy firmą informatyczną , która łączy w sobie cechy tradycyjnego outsourcingu IT , czyli pomoc techniczną na miejscu u Klienta z nowoczesnymi technologiami takimi jak zdalne zarządzanie każdym zasobem w sieci (serwery, urządzenia mobilne) oraz technologiami znanymi na rynku jako Cloud.
– A co takiego jest w Państwa ofercie, że osiągnęliście taki sukces?
– Dokonaliśmy analizy potrzeb Klientów i okazuje się, że świat zachłysnął się nowoczesnością i stracił dwa bardzo ważne aspekty. Po pierwsze nasz Cloud to usługa pod naszym haseł „Pierwsza chmura , którą możesz dotknąć”, czyli centrum danych, gdzie nasz Klient może się udać i wykonać audyt, zobaczyć i „dotknąć” swoje maszyny , czuć, że jest bezpieczny, bo zasoby umieszczone są w Warszawie, gdzie łatwo dojechać. Pomagamy także w pisaniu procedur dostępu i bezpieczeństwa spełniające wymagania GIODO.
Image
Paweł Jaszczura, prezes Lizard Sp. z o.o. Spółka Komandytowa  w Warszawie 
– Czym wyróżnia się Państwa serwis? Dziś wszyscy chwalą się najwyższą jakością.
–  Oczywiście,  jakość to podstawa, zapewne nasza konkurencja ma wysokiej jakości serwis, ale w bardzo wielu przypadkach zapomina o człowieku. Tendencją na rynku jest pomoc zdalna, w sumie nie ma znaczenia skąd świadczona, z Warszawy , z Polski, z Indii. Tyle tylko, że świat zredukował koszty do minimum i zapomniał, że często użytkownik lub dyrektor biura , Prezes naszego Klienta,  chcą wiedzieć, co dzieje się w jego organizacji. Chcą mieć bezpośredni kontakt z osobami im pomagającymi, zwyczajnie potrzebują relacji międzyludzkich. Wraz z rozwojem technologii nie wiemy, kto świadczy nam serwis i nie możemy przekazać emocji, tych pozytywnych i tych negatywnych, a to wpływa na samopoczucie klienta.
– Czy takie usługi są drogie?
– Zdecydowanie nie, walczymy z konkurencją jakością, wszechstronnością , kompetencjami , często jesteśmy dużo lepsi, dużo szybsi. Oczywiście nie oznacza to, że nie korzystamy z nowoczesnych technologii. Wprost przeciwnie, musimy się nimi wspierać bardzo mocno. Mamy rozwinięte systemy zarządzania zdarzeniami, monitorowanie systemów, tworzenie dokumentacji, procedur. Sami posiadamy certyfikaty IS0 9001 i 27001 to nas obliguje to wysokiej jakości usług.
Image
– Czym jeszcze przyciągacie Klientów?
– Naszym sukcesem jest to, że wszystko, co dajemy Klientowi jest rozliczane w wartościach miesięcznych bez żadnych kosztów inwestycyjnych. Co by to nie było: usługa, serwery, licencje, backup, powierzchnie dyskowe , poczta e-mail, serwery SQL, zabezpieczenia sieciowe, wszystko zawsze jest rozliczane w opłatach miesięcznych. Zawsze naliczane opłaty są proporcjonalne do wykorzystywanych zasobów, a to oznacza, że Klient może dowolnie rosnąć, czego życzymy naszym klientom, jak i maleć. Klient nigdy nie wyda swoich ciężko zarobionych pieniędzy na usługi czy inwestycje, z których następnie nie skorzysta.
– Życzę Panu wielu sukcesów
– Dziękuję , będziemy pracować jeszcze lepiej , poszerzamy cały czas portfolio swoich produktów o nowe urządzenia u usługi co z pewnością przysporzy nam nowych zadowolonych Klientów.


Lizard Sp. z o.o. Spółka Komandytowa jest Mocną Firmą Godną Zaufania 2014.  Na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego została  bowiem wyróżniona przez Instytut Nowoczesnego Biznesu w IX edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznes 2014 i  VII edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2014, a to oznacza, że jest też laureatem II edycji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego Mocna Firma Godna Zaufania 2014.

Więcej o firmie na stronie www.lizard.pl