Instytut

Instytut Nowoczesnego Biznesu zostaje przy tęczach i tęczowych kolorach

 ImageNa początku listopada 2013 r. spółdzielcy odeszli od tęczy, bo zawładnęły nią środowiska LGBT. Zamiast tęczy wykorzystują w logo  słowo „coop”. Instytut Nowoczesnego Biznesu zostaje przy tęczach i tęczowych kolorach.

Naszym logo jest tęczowy okrągły stół. Każdy może przy nim usiąść i prowadzić biznes niezależnie od koloru skóry, wyznania czy preferencji seksualnych.

Naszą ideą jest współpraca gospodarcza z pożytkiem dla wszystkich ludzi.

 

Image

 

 Logo tęczowy okrągły stół

 

Logo tęcza kart kredytowych powstało w 2006 r. dla instytutu, gdy rozpoczął działalność pod nazwą Instytut Bankowości Spółdzielczej, bo tęcza była wówczas symbolem spółdzielczości.

Obecnie tęcza kart kredytowych jest wykorzystywane w Konkursie Bank Przyjazny Biznesowi.

 

 

Image 

 Logo tęcza kart kredytowych

 

Następnie dla konkursu Gmina Przyjazna Biznesowi  w 2007 r. powstało logo  tęcza monet.  Teraz konkurs ten nazywa się Samorząd Przyjazny Biznesowi.

 

Image

Logo tęcza monet

 

W latach 2006-2012 był też Program Rabatowy Tęcza, ale nie udało się go rozwinąć.

Instytut Nowoczesnego Biznesu promuje patriotyzm na trzech poziomach: lokalnym, narodowym i europejskim. Unia Europejska to bowiem nasza największa Ojczyzna, bo chroni cłami nasze firmy. Dlatego nasz papierowy magazyn dla przedsiębiorstw ma tytuł “Europejska Firma”.
Pamiętamy jednak, że  nowoczesny biznes jest globalny. Stąd nasz program Światowa Firma, który uruchomiliśmy w 2013 r.

 

Jerzy Krajewski, dyrektor Instytutu Nowoczesnego Biznesu