DAICON Sp. z o.o. S.K. to Brylant Polskiej Gospodarki i Efektywna Firma 2019
DAICON Sp. z o.o. S.K. w Łodzi została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XII edycji Konkursu Brylanty Polskiej Gospodarki 2019 i XII edycji Konkursu Efektywna Firma 2019 na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.
DAICON Sp. z o.o. S.K. działa bowiem efektywnie: średni stosunek zysku netto do przychodów w latach 2016 i 2017 r. osiągnął w jej przypadku poziom 17,6 proc. To przyniosło jej tytuł Efektywna Firma 2019.
Wartość rynkowa DAICON Sp. z o.o. S.K. w marcu 2019 r. została w sposób uproszczony oszacowana przez Instytut Europejskiego Biznesu na 13 mln zł, co dało jej tytuł Brylant Polskiej Gospodarki 2019.
Firma Daicon Sp. z o.o. Sp. k. działająca pod marką Reklamowe24 to jeden z liderów rynku gadżetów reklamowych. Od ponad dekady zajmuje się produkcją, znakowaniem oraz dystrybucją materiałów promocyjnych.
Marka Reklamowe24 funkcjonuje od przeszło 10 lat i pomimo dużej konkurencji w sektorze artykułów reklamowych, szybko stała się liderem rynku. Przez lata swojej działalności otrzymała wiele wyróżnień, m.in. potwierdzenie wiarygodności i rzetelności przedsiębiorstw od Polskiej Grupy Certyfikującej czy też certyfikat Rekomendowanej Agencji Reklamowej wystawiony przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.
Wyróżnia wieloletnie doświadczenie
Agencja powstała w 2007 roku. Początkowo w Reklamowe24 pracowały zaledwie dwie osoby, a pierwsze biuro mieściło się w pokoju wielkości 15mkw., w którym znajdowały się jedynie dwa biurka i telefon. Teraz jest w trakcie przeprowadzki do własnej siedziby, a w firmie pracuje ponad 30 osób.
Od samego początku firm przykładała wagę do jakości produktów i wysokiego poziomu obsługi, a wszystkie zamówienia starała się realizować zgodnie z ustalonym terminem. Nigdy nie szła na skróty i to z czasem zaowocowało, liczba pozytywnych referencji rosła z roku na rok, a firma przestała być anonimowa.
Teraz jest już dobrze rozpoznawalna na rynku, z wieloma klientami współpracuje od lat i wciąż pozyskuje nowych partnerów biznesowych. To, co udało się jej osiągnąć, motywuje do dalszej pracy. Nieustannie się rozwija i podchodzi do każdego zadania z takim samym zaangażowaniem i zapałem jak na początku.
Tworzy gadżety dla małych firm i największych marek
W ofercie agencji jest ponad 10 tysięcy różnego rodzaju gadżetów reklamowych i sukcesywnie stara się poszerzać swój asortyment. Dzięki szerokiemu wyborowi produktów jest w stanie dobrać idealny gadżet dla każdej firmy, niezależnie od branży.
Zajmuj się obsługą małych i średnich przedsiębiorstw, dużych korporacji oraz agencji reklamowych. Współpracuje również z instytucjami państwowymi i samorządowymi, a także instytucjami kultury i oświaty.
Do każdego, nawet najmniejszego zlecenia podchodzi indywidualnie. Zawsze stara się poznać klienta i wejść z nim z dialog, aby zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania. W oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie jest w stanie doradzić najlepsze rozwiązania w zakresie doboru i produkcji gadżetów. Priorytetem agencji jest zadowolenie klienta z efektu końcowego, który wspólnie stworzyli.
Mocna strona to ludzie
Zarząd firmy wierzy, że to ludzie są jej najcenniejszym zasobem, dlatego przede wszystkim stawia na budowanie trwałych relacji pomiędzy marką a pracownikami, partnerami i klientami. Maksymalizuje wartość dodaną, tworząc długoterminowe partnerstwa z klientami i zapewniając środowisko pracy, w którym każdy pracownik ma możliwość rozwoju swojego potencjału.
Wspólny cel, którym jest zapewnienie jak najwyższej jakości produktów i usług, motywuje zespół do działania i ciągłego poszerzania swoich kompetencji. Klienci agencji mogą być pewni, że za realizację ich zamówień odpowiedzialni są wykwalifikowani specjaliści. To właśnie rzetelność i wysoka jakość obsługi zaowocowały zaufaniem ze strony klientów i nawiązaniem długoletnich relacji.
Więcej informacji o firmie pod adresem: www.reklamowe24.pl
—
Informacja o Magazynie Przedsiębiorców „Europejska Firma” i Instytucie Europejskiego Biznesu
Magazyn Przedsiębiorców „Europejska Firma” i Instytut Europejskiego Biznesu zajmują się analizą wyników finansowych przedsiębiorstw. W ciągu 14 lat dokładnie przeanalizowali wyniki finansowe 80 tysięcy polskich firm. Analizy opierają się głównie na oficjalnych i wiarygodnych danych finansowych, przekazywanych przez firmy do Krajowego Rejestru Sądowego. Dane te są publiczne i ogólnie dostępne, by bezpieczniejsza była działalność gospodarcza. Analizy i rankingi pomagają w sprawdzeniu wiarygodności partnerów gospodarczych.
Od 2006 r. Instytut Europejskiego Biznesu organizuje Konkurs Gepardy Biznesu. Jeżeli w przyjętym okresie średnia z dynamik przychodów i zysku netto badanej firmy wynosi więcej niż 10 proc., przyznaje jej bezpłatnie tytuł Gepard Biznesu.
Od marca 2016 r. projekt ten jest chroniony za pomocą znaku towarowego Business Gepard w 28 krajach Unii Europejskiej.
Na podstawie danych z KRS instytut organizuje też od 2008 r. Konkurs Efektywna Firma, a od 2013 r. Program Promocyjny Mocna Firma Godna Zaufania.
Za Efektywną Firmę uznaje tę, w której stosunek zysku netto do przychodów wynosi więcej niż 5 proc. Tytuł Mocna Firma Godna Zaufania przysługuje tej, która w danym roku jest jednocześnie wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu i Konkursie Efektywna Firma.
Od 2008 r. IEB na podstawie danych z KRS organizuje też Konkurs Brylanty Polskiej Gospodarki. Tytuł ten przyznaje firmom, których wartość rynkowa wynosi według jego szacunków więcej niż 10 mln zł.
Na podstawie danych finansowych instytut liczy wartość rynkową firm w uproszczony sposób, wykorzystując dwa wskaźniki z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie: C/Z, czyli Cena do Zysku netto oraz C/Wk – Cena do Wartości Księgowej.
Wartość rynkowa firm wykorzystywana jest od 2019 r. również w Konkursie Samorząd Przyjazny Firmom, który instytut organizuje od 2007 r. Tytuł ten przyznaje powiatom, miastom, gminom, dzielnicom, w których znajdzie dużo firm wartych łącznie więcej niż 10 tys. zł na mieszkańca.
Od 2012 r. instytut prowadzi Konkurs Wielki Modernizator Polski. Tytuł przyznaje podmiotom, w których dwuletnia amortyzacja była wyższa niż 5 mln zł .
Od 2013 r. IEB organizuje Konkurs Światowa Firm Worldwide Company. Tytuł przyznaje przedsiębiorstwom eksportującym do minimum 3 krajów.
Każdego roku do instytut zgłaszają się firmy z prośbą, by przeanalizował ich wyniki finansowe i ocenił, czy zasługują na wyróżnienie w jego konkursach.