Ambitne plany Polskich Fabryk Porcelany
Naszym priorytetem na najbliższe lata w działaniach handlowych jest wzrost ekspansji na rynkach w Europie, Afryce i Ameryce. Sądzę, że kluczem do sukcesu jest ciągła chęć ewolucji i dostosowywanie się do oczekiwań klientów. Istotne są więc determinacja i pasja, które pozwalają zarządzać strategią sprzedaży i marketingu, dopasowaną do zmian w naszym otoczeniu”, mówi Inga Kamińska, Prezes Polskich Fabryk Porcelany.
Inga Kamińska, Prezes Polskich Fabryk Porcelany:
Za sukcesem naszej firmy stoi restrukturyzacja, która udała się dzięki zmianie polityki handlowej, reorganizacji procesów produkcyjnych wraz z polityką alokacji kosztów oraz zinformatyzowaniu opracowanych procedur organizacyjnych. Działania te przyczyniły się do pozytywnych zmian sytuacji finansowej, wizerunkowej i organizacyjnej.
Naszym priorytetem na najbliższe lata w działaniach handlowych jest wzrost ekspansji na rynkach w Europie, Afryce i Ameryce. Sądzę, że kluczem do sukcesu jest ciągła chęć ewolucji i dostosowywanie się do oczekiwań klientów. Istotne są więc determinacja i pasja, które pozwalają zarządzać strategią sprzedaży i marketingu, dopasowaną do zmian w naszym otoczeniu.—————–
Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. to firma powstała w czerwcu 2013 roku z połączenia spółek Zakłady Porcelany „Ćmielów” Sp. z o.o. i Porcelana „Chodzież” S.A. W ten sposób firma łączy tradycje dwóch fabryk porcelany o bogatym, polskim rodowodzie, o czym decydują 223 lata nieprzerwanej działalności fabryki w Ćmielowie (rok zał. 1790) i 161 lat fabryki w Chodzieży (rok zał. 1852). Firma specjalizuje się w produkcji wysokogatunkowych, cienkościennych wyrobów porcelanowych: naczyń i galanterii porcelanowej.
Polskie Fabryki Porcelany są właścicielem trzech marek: „Ćmielowa”, „Chodzieży” i Ćmielów Design Studio. Wszystkie trzy marki łączy najwyższa jakość oferowanych produktów. Każdą wyróżniają natomiast inne cechy dodatkowe. „Ćmielów” słynie z historycznych kolekcji, które trafiają do monarchów i głów państw na całym świecie. „Chodzież” łączy w sobie cechy klasyki i awangardy, przejawiającej się w futurystycznych kształtach wybranych produktów. Ćmielów Design Studio implikuje natomiast nowe, twórcze podejście do porcelany, czerpanie z doświadczenia i potencjału utalentowanych projektantów z całego świata.
Więcej informacji o wszystkich trzech markach można uzyskać na stronach: www.porcelana-cmielow.pl, www.porcelana.com.pl oraz www.cmielowdesignstudio.com.Zakłady Porcelany Ćmielów Sp. z o.o. zostały wyróżnione w VII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2012.