Verona Products Professional – pasja do najwyższej jakości kosmetyków
Dziewięć marek kosmetycznych w aż czterech kategoriach – kolorówka, pielęgnacja twarzy i ciała, koloryzacja włosów oraz perfumeria, trafia obecnie do ponad 60-ciu krajów świata. Również na rynku krajowym Verona Products Professional ma się coraz lepiej.
W lipcu 2013 roku przypadło 10-lecie istnienia Verona Products Professional. Od początku firma rozwija się w błyskawicznym tempie, nieustannie doskonaląc swoje produkty. Efektem tych działań jest niezwykle bogate portfolio produktów, które cechuje najwyższa jakość, oryginalny design, innowacyjność oraz przystępna cena.
Dziewięć marek kosmetycznych w aż czterech kategoriach – kolorówka, pielęgnacja twarzy i ciała, koloryzacja włosów oraz perfumeria, trafia obecnie do ponad 60-ciu krajów świata. Również na rynku krajowym Verona ma się coraz lepiej – wzrosty sprzedaży i wciąż poszerzająca się półka są zauważalne zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym.
Firma zmienia obecnie sposób dystrybucji i wspiera odsprzedaż swoich produktów, realizując wiele działań skierowanych do konsumenta. Wiele marek przechodzi rebranding – produkty zyskują nowe logotypy, nowoczesne opakowania oraz jeszcze lepszą jakość. Cały czas rozbudowywane są działy marketingu i eksportu.
Na szeroką skalę firma prowadzi szereg inwestycji, które już wkrótce zapewnią jej pozycję jednego z liderów polskiej branży kosmetycznej.
„Osiągnięcie obecnej pozycji nie byłoby możliwe bez zaangażowania wszystkich pracowników, którzy każdego dnia swoją pracą przyczyniają się do sukcesu. Naszym celem jest stworzenie silnej polskiej marki o zasięgu globalnym”, mówi Prezes Andrzej Kozłowski.
Aby cel ten osiągnąć Verona Products Professional sukcesywnie realizuje swoją strategię, zgodnie z którą, zachowując najwyższe standardy oraz wyjątkową estetykę, dostosowuje się do potrzeb klientów oraz aktualnych trendów panujących na światowych rynkach kosmetycznych. Sprzyja temu sprawny system organizacji firmy, kreatywny dział marketingu, własne laboratorium, stały nadzór kontroli jakości oraz szeroka wiedza technologiczna.
Dynamiczny rozwój oraz zachowywanie europejskich standardów gwarantuje również szeroko rozbudowany, nowoczesny park maszynowy i nowe hale produkcyjne, na których już teraz trwają prace nad doskonałej jakości produktami.
Verona na szeroką skalę prowadzi działania PR-owe i reklamowe, w tym w prasie konsumenckiej i internecie. Angażuje się także w lokalne i ogólnopolskie inicjatywy.
Firma nieustannie bierze udział w międzynarodowych targach, prezentując swoje kosmetyki na profesjonalnie przygotowanych stoiskach w Hong Kongu, Dubaju, Nowym Jorku, Stambule i wielu innych.
Wszystkie te starania znalazły odzwierciedlenie w wielu przyznanych nagrodach i prestiżowych wyróżnieniach jak tytuł Kosmetycznej Firmy Roku 2012, Europejski Certyfikat „Rzetelni w Biznesie”, złoty orzeł Mazowiecka Firma Roku 2012 w kategorii „Handel i Dystrybucja”, Gazela Biznesu czy Lew Biznesu. Nagrody te są potwierdzeniem dynamicznego rozwoju, zachowywania najwyższych standardów oferowanych produktów oraz utrzymywania rzetelnych relacji biznesowych.
„Wszystkim partnerom biznesowym dziękujemy za współpracę, a klientom za zaufanie, którym obdarzają nas każdego dnia. Dziś już wiemy, że 10 lat temu warto było zrobić ten pierwszy krok, który okazał się początkiem drogi do sukcesu. Zamierzamy wciąż kontynuować naszą misję, tworząc z pasji do najwyższej jakości kosmetyków” – mówi Prezes Dariusz Goździk.
Verona Products Professional sp. z o.o. w Andrzejowie Duranowskim została wyróżniona w VII edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2012, w V edycji Konkursu Efektywna Firma 2012 i w I edycji Konkursu Światowa Firma 2013.