Sprzedaż zagraniczna Grupy Maspex

Produkty Grupy Maspex Wadowice trafiają do prawie 50 krajów na całym świecie.

Firma jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, w Czechach, na Słowacji, czołowym producentem na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii i na Litwie. Jest również wiodącym producentem produktów instant (kawa cappuccino, kakao, zabielacze w proszku do kawy, herbatki rozpuszczalne) w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa Maspex Wadowice to także lider na rynku makaronów w Polsce oraz ich wiodący producent w Rumunii.

Firma stawia na niezmienną od lat strategię, czyli na budowę marek, które są silnie zakorzenione w świadomości konsumentów i realizację projektów – akwizycji, które mogą ją powiększyć i rozbudować jej ofertę produktów markowych. Grupa Maspex Wadowice, w ciągu prawie 25 lat obecności na rynku, przeprowadziła 16 akwizycji, w tym 9 za granicą.

W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiagnęły poziom 3,1 mld zł.

Marki takie jak: Tymbark, Kubuś, Lubella, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz to zdecydowani liderzy w swoich kategoriach, produkty, które cieszą się ogromnym zaufaniem konsumentów nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy Środkowo – Wschodniej.

Produkty Grupy Maspex Wadowice trafiają do prawie 50 krajów na całym świecie. Spółka współpracuje z odbiorcami w krajach Unii Europejskiej oraz w pozostałej części Europy, w USA, Kanadzie oraz na Bliskim i Dalekim Wschodzie. W większości wymienionych krajów produkty firmy można znaleźć na półkach największych sieci handlowych. Sprzedaż zagraniczna stanowi obecnie 34,5 % obrotów firmy.

Dzięki umiejętności budowania trwałych relacji handlowych, opartych na partnerstwie i wzajemnym zrozumieniu potrzeb, bez względu na bariery geograficzne firma współpracuje z odbiorcami w krajach Unii Europejskiej oraz w pozostałej części Europy, w USA, Kanadzie oraz na Bliskim i Dalekim Wschodzie. W większości wymienionych krajów produkty firmy można znaleźć na półkach największych sieci handlowych. Sprzedaż zagraniczna stanowi obecnie 35 % obrotów firmy.

GŁÓWNE KIERUNKI SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ

• Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Rosja, Ukraina
• Litwa, Łotwa, Estonia, Wielka Brytania, Irlandia, USA, Kanada
• Serbia, Bośnia, Macedonia, Albania, Mołdawia, Gruzja, Armenia, Kazachstan, Mongolia
• Szwecja, Dania, Holandia, Niemcy, Grecja, Cypr, Kraje Arabskie, Australia, Urugwaj

Eksport obejmuje prawie wszystkie produkty, ale najważniejsze wśród nich są: soki marchwiowo – owocowe Kubuś, soki, nektary i napoje Tymbark, napoje Caprio oraz produkty instant, takie jak: kawa cappuccino i czekolada La Festa, zabielacze do kawy Coffeeta, herbatki Ekland, kakao Brumi. Firma eksportuje również makarony marki Lubella, które jakością dorównują najlepszym włoskim produktom. W 2010 roku w ofercie eksportowej pojawił się również napój energetyczny Tiger na licencji Dariusza Tiger Michalczewskiego.

W wielu krajach, np. w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, krajach Bałtyckich, na Bałkanach, w Rosji czy na Ukrainie, produkty Grupy Maspex Wadowice zajmują czołowe pozycje na rynku.

Marki eksportowe Grupy Maspex Wadowice również za granicą zdobywają nagrody i cieszą się pozytywnymi rekomendacjami wśród konsumentów.

Produkty Grupy Maspex Wadowice docierają do najdalszych zakątków świata, nawet tak egzotycznych jak Urugwaj, Mongolia czy Liberia.

źródło: http://maspex.com/

MASPEX – GMW Sp. z o.o. Spółka Komandytowo Akcyjna  w Wadowicach została wyróżniona w VI edycji Konkursu Efektywna Firma 2013, w VI edycji Konkursu Potęgi Biznesu 2013,  II edycji Konkursu Wielcy Modernizatorzy Polski 2013 i I edycji Konkursu Światowa Firma 2013.