Gepardy Biznesu

Opieka posprzedażowa robi różnicę

Specjaliści od marketingu podkreślają znaczenie pierwszego i ostatniego wrażenia. To właśnie te momenty mają największy wpływ na to, jak odbieramy drugą osobę czy markę. W przypadku sprzedaży nieruchomości ostatnim wrażeniem jest tzw. obsługa posprzedażowa, czyli bardzo ważny element relacji z klientem. W ten sposób deweloper już nie tylko sprzedaje, ale przede wszystkim buduje wizerunek przy jednoczesnym polepszaniu komfortu naszego życia.

Duża konkurencja, a przez to duży wybór nieruchomości na rynku pierwotnym determinuje działania deweloperów sprzyjające klientom. Wiele z nich ma na celu wspierać klienta już po zakupie nieruchomości, a to z kolei umożliwia tworzenie lokalnej społeczności, wzmacnia pozycję marki i służy budowaniu długofalowych relacji.

– Wybierając nasze inwestycje w Dąbrówce, klienci po sfinalizowaniu transakcji mogą liczyć na wsparcie i dodatkowe korzyści. – mówi Adam Wędrychowicz ze spółki Linea.

Deweloper oferuje pomoc w załatwianiu formalności, które czekają mieszkańca po zakupie domu, proponuje pomoc architekta, a co ważne, prowadzi punkt, gdzie przyjmowane są informacje o powstałych usterkach.

– Każde zgłoszenie jest przyjmowane oraz kierowane do właściwego podwykonawcy, który kontaktuje się z klientem i kontroluje przebieg sprawy. Priorytetem jest terminowość takich napraw. – wyjaśnia Kamila Płóciniczak, specjalista z działu serwisu firmy Linea.

Punkt ten mieści się w Centrum Handlowym Aurora przy ulicy Platanowej 2 w Dąbrówce. Warto zaznaczyć, że deweloper nie tylko pomaga w ramach pięcioletniej gwarancji, usuwając ewentualne usterki, ale również służy radą w pozostałych sprawach dotyczących organizacji życia na osiedlach. A tego na osiedlach dewelopera Linea nie brakuje. Dużą wagę przykłada się do wspólnych przestrzeń użytkowych przeznaczonych do wypoczynku i integracji mieszkańców. Dodatkowo deweloper organizuje szereg wydarzeń sportowych i kulturalnych.

 Image

Opieka posprzedażowa na wysokim poziomie to korzyści nie tylko dla klienta. To także prawdziwy wizerunek firmy. Deweloper zyskuje lojalnych klientów, a ci z pewnością polecą dewelopera znajomym, którzy również szukają mieszkania. Wybierając nasze przyszłe miejsce zamieszkania koniecznie należy zwrócić na to uwagę.

Linea Sp. z o.o. w Dąbrówce została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w X edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2015 na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.