O doświadczeniu, pasji i ciągłym rozwoju Sopro – producenta chemii budowlanej
Recepta na sukces Sopro jest prosta: najpierw jest potrzeba konsumenta, później produkt, a na końcu cena. Nigdy odwrotnie. Dzięki temu inwestor i wykonawca wiedzą, że dzięki zastosowaniu produktu SOPRO zawsze osiągną zamierzony efekt.
Tam, gdzie tradycja spotyka innowacyjność i konieczność ciągłego rozwoju potrzeba trwałego fundamentu w postaci nienaruszalnych wartości, takich jak: zarządzanie jakością produktu, utrzymanie najwyższego standardu ofertowego, ciągła praca nad udoskonalaniem oferowanych rozwiązań oraz otwartość na potrzeby rynku – ponieważ tylko słuchając jesteśmy w stanie elastycznie odpowiadać na rosnące wymagania inwestorów i wykonawców. Niezmienne od 20 lat.
Powstanie spółki Sopro Polska to pierwsza połowa lat dziewięćdziesiątych, gdzie pierwotnie obrana strategia – szukania niezaspokojonych potrzeb rynkowych, a potem przekucie tych braków w kompletne rozwiązania systemowe najwyższej jakości sprawdza się po dziś dzień. Dla osiągnięcia wytyczonego celu konieczne jest uwzględnienie wszystkich procesów i działań oraz pozyskanie do jego realizacji zaangażowania pracowników. Niezbędna jest również ciągła kontrola i weryfikacja własnego sposobu myślenia i postępowania oraz nieustanna optymalizacja procesów w przedsiębiorstwie, dlatego dynamiczny charakter zarządzania, oparty na metodzie PDCA (z ang. plan-do-check-act) stoi u podstaw każdego z naszych działań. Uzbrojeni w taką wiedzę i sztab specjalistów stawiamy na rozwiązania systemowe, zapewniające kompleksowość i wysoką jakość wykonania prac. Dążymy do tego, aby produkty Sopro zawsze były pierwszym i intuicyjnym wyborem profesjonalistów i wszystkich tych, którzy stawiają na niezawodne rozwiązania budowlane.
Nasza oferta, systematycznie wzbogacana nowymi produktami, opiera się na rozwiązaniach systemowych. Sopro oferuje z jednej ręki pełen komplet produktów chemii budowlanej do prac glazurniczych, prac budowlanych, ogrodowych prac budowlanych, prac renowacyjnych oraz prac izolacyjnych. To oznacza dla klienta zdecydowanie prostszą procedurę składania i realizacji zamówień, korzyści logistyczne oraz możliwość zakupu produktów idealnie ze sobą spójnych. Do tego dochodzi paleta systemów produktów rozwiązujących wszystkie najbardziej palące problemy budowlane, jak chociażby system układania płytek na tarasach i balkonach eliminujący szkody mrozopochodne, system murowania klinkieru bez wykwitów lub sprawdzony i spotykający się z powszechnym uznaniem system uszczelniania basenów.
Takie podejście do produkcji, a także cały pakiet wartości dodanych, sprawia, że w Polsce większość dużych basenów, aquaparków i innych wymagających obiektów jest wykonanych na bazie technologii SOPRO. Wystrój dużych hoteli – Hilton, Continental oraz sporej części galerii handlowych – to również efekt zastosowania naszych wyrobów. Naszych produktów używa się wszędzie tam, gdzie potrzebna jest pewność, że końcowy efekt będzie najwyższej klasy.
Recepta na sukces Sopro jest prosta: najpierw jest potrzeba konsumenta, później produkt, a na końcu cena. Nigdy odwrotnie. Dzięki temu inwestor i wykonawca wiedzą, że dzięki zastosowaniu produktu SOPRO zawsze osiągną zamierzony efekt.
Piotr Kalinowski, Marketing Manager Sopro Polska Sp. z o. o.
Sopro Polska Sp. z o.o. została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XI edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2016 na podstawie wiarygodnych danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.