Media Expert buduje portfel prestiżowych lokalizacji
Tylko w marcu sieć Media Expert uruchomiła sprzedaż w ośmiu nowych lokalizacjach i dwóch, w których przeprowadzono gruntowny remont. Sieć coraz uważniej przygląda się większym aglomeracjom i poszukuje prestiżowych lokalizacji dla swoich elektromarketów. Przejmuje również lokale od sieci, które zmniejszają swoją powierzchnię sprzedażową.
Łącznie, od początku roku, Media Expert powiększył sieć swoich elektromarketów o 28 nowych lokalizacji. „Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju i chcemy podtrzymać dynamikę przyrostu sieci, którą zapoczątkowaliśmy w zeszłym roku. Dziś, poprzez 342 elektromarkety jesteśmy obecni w 286 miastach. Żadna z konkurencyjnych sieci, które funkcjonują
w Polsce, nie może się pochwalić taką skalą działalności w naszej branży. Jesteśmy liderem i wciąż nabieramy rozpędu”, mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
W zeszłym roku sieć Media Expert zainaugurowała sprzedaż w ponad 80 nowych lokalizacjach. W 2015 roku wynik ten ma być powtórzony. „Plany są ambitne, ale wszystkie decyzje odnośnie nowych otwarć są zawsze poprzedzone skrupulatną analizą. Dział nieruchomości eksploruje rynek
w poszukiwaniu atrakcyjnych lokalizacji, które następnie poddajemy wnikliwym badaniom, również pod kątem potencjału sprzedaży”, dodaje Mystkowski.
Sieć Media Expert, dotąd niezwykle aktywna w miastach do 200 tys. mieszkańców, coraz odważniej buduje swoją pozycję w dużych aglomeracjach. Obecność w prestiżowej poznańskiej Galerii Malta, czy lubelskich Tarasach Zamkowych jest tego najlepszym przykładem. Wkrótce Media Expert zaprosi klientów do swoich elektromarketów w podobnych, nowoczesnych lokalizacjach w całej Polsce – Galerii Sanowa w Przemyślu, Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim, czy wyczekiwanej przez łodzian
Galerii Handlowej Sukcesja, wpisanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.
Wnikliwi obserwatorzy rynku nieruchomości komercyjnych dostrzegli aktywność Media Expert w podnajmowaniu lokali od sieci handlowych, które zmniejszają lub optymalizują swoje powierzchnie sprzedażowe. „Potwierdzam, że przyglądamy się takim rozwiązaniom, ale ostateczna decyzja oczywiście zależy od tego, czy dana lokalizacja spełnia nasze kryteria. Jednak współpraca z częstochowskim Decathlon’em, oparta na modelu podnajmowania powierzchni jest satysfakcjonująca na tyle, że podobny zabieg przeprowadzimy wkrótce w poznańskim Swadzimiu”, mówi Mystkowski.
Przypomnijmy, że rozmach, z jakim Media Expert buduje wartość i zasięg swojej sieci, został doceniony przez środowisko najemców i inwestorów centrów handlowych. Drugi rok z rzędu sieć Media Expert znalazła się
w gronie trzech podmiotów, obok SAMSUNG oraz Apple, nominowanych do prestiżowej nagrody Retailers’ Awards 2015. Najlepsi najemcy centrów handlowych w podziale na kilkanaście kategorii zostali wyłonieni podczas uroczystej gali, która obyła się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition. „Ostatecznie zwyciężyli nasi koledzy z Apple, ale obecność Media Expert wśród nominowanych przy jednoczesnym braku na podium naszych bezpośrednich konkurentów potwierdza, że budując sieć nie zapominamy o wyznaczaniu wysokich standardów nie tylko w zakresie obsługi klienta, ale również współpracy z partnerami handlowymi i całym otoczeniem biznesowym.” podsumowuje Mystkowski.