Klient jest naszym dobrodziejem
„Naszym kluczem do sukcesu jest wszechstronna obsługa klientów, wysoka jakość produktów, kompleksowość oferty oraz jej dostępność przez własną sieć dystrybucji. Za nasz największy kapitał uważamy zaufanie klientów oraz stabilną i doświadczoną załogę”, wyjaśnia Roman Kaleta, Prezes Zarządu „Malow” Sp. z o.o. w Suwałkach.
Roman Kaleta, Prezes Zarządu „Malow” Sp. z o.o. w Suwałkach
Naszym kluczem do sukcesu jest wszechstronna obsługa klientów, wysoka jakość produktów, kompleksowość oferty oraz jej dostępność przez własną sieć dystrybucji. Za nasz największy kapitał uważamy zaufanie klientów oraz stabilną i doświadczoną załogę.
Zawsze ważna dla nas była jakość naszych mebli, która stanowi podstawę przyjętej strategii marketingowej i zawiera się w naszej misji i wizji. Wysoka jakość naszego produktu determinuje konieczność stałego rozwoju, rozumianego zarówno jako rozwój naszych pracowników jak i rozwój technologiczny i ciągle nowe inwestycje. Potrzeby klienta są dla nas cały czas priorytetem, bo to klient jest naszym dobrodziejem. W obecnych czasach niezwykle ważnym elementem przewagi konkurencyjnej jest szybkość reakcji na te potrzeby i elastyczność, stąd wszystkie nasze inwestycje i działania ukierunkowane są głównie na to, aby coraz szybciej zaspokajać coraz bardziej wymagających klientów.
Cały czas pamiętam także, że każda firma to ludzie. Ludzie, którzy reprezentują klientów, dostawców, partnerów biznesowych oraz nasi pracownicy. Doskonale wiem, że nasz sukces nie byłby możliwy bez ich zaangażowania i ciągłych ulepszeń organizacyjnych, dzięki którym możemy coraz sprawniej spełniać oczekiwania naszych klientów oraz partnerów biznesowych.