Przyjazne Miasto

Kampania produktowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014

Hexa Bank Spółdzielczy zgłosił do IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014 swoją kampanię promującą lokatę „Strzał w 10”. Dzięki niej nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

Dzięki kampanii „Lokaty Strzał w 10” Hexa Bank Spółdzielczy nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

Zgłoszenie jest pod adresem:

 

Zgłoszenie kampanii produktowej Hexa Banku Spółdzielczego do Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image