Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim Gepardem Biznesu 2014
Nasz bank w ramach badania satysfakcji klienta przeprowadza ankiety wśród klientów, organizuje spotkania dla członków banku, by poznać ich oczekiwania i potrzeby. W razie jakichkolwiek uwag bank odnosi się do nich i stara się niwelować wszelkie ich przyczyny, mówi Aniela Kijkowska, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim.
Aniela Kijkowska, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim:
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim od ponad pięćdziesięciu lat zajmuje się działalnością kredytową i depozytową. Aktualnie bank działa na terenie powiatu słubickiego, sulęcińskiego, gorzowskiego i myśliborskiego. Posiadamy oddziały w Ośnie Lubuskim, Słubicach, Sulęcinie, Lubniewicach, Górzycy i Kostrzynie nad Odrą. Ciągły rozwój banku, jego placówek, infrastruktury informatycznej oraz oferowanych produktów i usług pozwala na konkurowanie z bankami komercyjnymi.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz mając na uwadze nowości technologiczne i rozwiązania systemowe bank na bieżąco uaktualniana ofertę produktową.
Umiejętne zarządzanie bankiem oraz odczytywanie potrzeb klientów przyczynia się do naszego rozwoju .
Nasz sukces zawdzięczamy również naszym pracownikom. To oni są najbliżej klientów. Bank w ramach badania satysfakcji klienta przeprowadza ankiety wśród klientów, organizuje spotkania dla członków banku, by poznać ich oczekiwania i potrzeby. W razie jakichkolwiek uwag bank odnosi się do nich i stara się niwelować wszelkie ich przyczyny.
Wprowadziliśmy kolejne nowe produkty np. nagrodzony kredyt hipoteczny w programie MDM, usługi np. przekazy pieniężne Western Union, podpisaliśmy umowę leadowa z FDP, wprowadziliśmy usługę DCC w naszych bankomatach, bierzemy czynny udział we wszystkich promocjach produktowych SGB.
Nasze sukcesy mają odzwierciedlenie w licznych nagrodach w ramach konkursów SGB – np. od wielu lat nasz bank jest w ścisłej czołówce w konkursie na najlepszy bank import-export rozliczeń zagranicznych oraz zewnętrznych. Bank był też wyróżniony w konkursie Orzeł Agrobiznesu 2013.
Bank w swoich planach idzie bardzo daleko.
Zwiększamy obligo kredytowe, kapitały własne, bazę depozytową oraz zyski netto.
Naszym celem jest ciągły rozwój. Stworzenie możliwości rozwoju produktów, usług a także umiejętności kadry zarządzającej, kierowniczej oraz pracowników, przez uczestnictwo w licznych szkoleniach, wykładach i sympozjach.
Naszym celem jest pozyskiwanie nowych i utrzymanie dotychczasowych Klientów. To dla nich staramy się ciągle być lepszym i konkurencyjnym bankiem.
Bank od bardzo wielu lat stawia także na młodych bo to w nich widzi swoją przyszłość. Bierzemy udział w konkurach on-linowych dla młodych np. Gra ekonomiczna Bank Fair Play, tydzień oszczędzania, wykłady w szkołach, targi pracy, gdzie pokazujemy, że jesteśmy nowoczesnym bankiem spółdzielczym z bardzo długoletnią tradycją.
Umiejętne zarządzanie bankiem oraz odczytywanie potrzeb klientów przyczynia się do naszego rozwoju .
Nasz sukces zawdzięczamy również naszym pracownikom. To oni są najbliżej klientów. Bank w ramach badania satysfakcji klienta przeprowadza ankiety wśród klientów, organizuje spotkania dla członków banku, by poznać ich oczekiwania i potrzeby. W razie jakichkolwiek uwag bank odnosi się do nich i stara się niwelować wszelkie ich przyczyny.
Wprowadziliśmy kolejne nowe produkty np. nagrodzony kredyt hipoteczny w programie MDM, usługi np. przekazy pieniężne Western Union, podpisaliśmy umowę leadowa z FDP, wprowadziliśmy usługę DCC w naszych bankomatach, bierzemy czynny udział we wszystkich promocjach produktowych SGB.
Nasze sukcesy mają odzwierciedlenie w licznych nagrodach w ramach konkursów SGB – np. od wielu lat nasz bank jest w ścisłej czołówce w konkursie na najlepszy bank import-export rozliczeń zagranicznych oraz zewnętrznych. Bank był też wyróżniony w konkursie Orzeł Agrobiznesu 2013.
Bank w swoich planach idzie bardzo daleko.
Zwiększamy obligo kredytowe, kapitały własne, bazę depozytową oraz zyski netto.
Naszym celem jest ciągły rozwój. Stworzenie możliwości rozwoju produktów, usług a także umiejętności kadry zarządzającej, kierowniczej oraz pracowników, przez uczestnictwo w licznych szkoleniach, wykładach i sympozjach.
Naszym celem jest pozyskiwanie nowych i utrzymanie dotychczasowych Klientów. To dla nich staramy się ciągle być lepszym i konkurencyjnym bankiem.
Bank od bardzo wielu lat stawia także na młodych bo to w nich widzi swoją przyszłość. Bierzemy udział w konkurach on-linowych dla młodych np. Gra ekonomiczna Bank Fair Play, tydzień oszczędzania, wykłady w szkołach, targi pracy, gdzie pokazujemy, że jesteśmy nowoczesnym bankiem spółdzielczym z bardzo długoletnią tradycją.
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim został wyróżniony w IX edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2014.