Większość firm – niezależnie od tego, czy jest to bank, operator telefonii cyfrowej, czy też sieć sklepów handlu detalicznego – bardzo szybko wchodzi w multikanałowość dystrybucji swoich usług i produktów. Stanowi to nowe wyzwania, a my w iFlow często wiemy, jak im sprostać, mówi Andreas Germundson, prezes iFlow Sp. z o.o. w Warszawie.
Andreas Germundson, prezes iFlow Sp. z o.o. w Warszawie:Żyjemy w ”erze klienta” i czasach pełnego rozkwitu komputeryzacji mobilnej. Większość firm – niezależnie od tego, czy jest to bank, operator telefonii cyfrowej, czy też sieć sklepów handlu detalicznego – bardzo szybko wchodzi w multikanałowość dystrybucji swoich usług i produktów. Stanowi to nowe wyzwania, a my w iFlow często wiemy, jak im sprostać.
Doradzamy, jak zadbać o płynne przejście pomiędzy jednym, a drugim kanałem np. pomiędzy bankowością internetową lub mobilną, a fizyczną wizytą w oddziale banku lub pomiędzy zakupami on-line, a wizytą w tradycyjnym sklepie w taki sposób, aby doświadczenie klienta było zawsze pozytywne. Dostarczamy rozwiązania, dzięki którym interakcja klienta z marką jest spójna niezależnie od kanału, z którego korzysta. Mądre zarządzanie doświadczeniem klienta i znalezienie sposobu na jego zaangażownie, wymaga wiedzy o klientach. Dlatego oferujemy światowej klasy narzędzia analityczne służące do kompleksowego badania zachowań klientów.
Andreas Germundson, prezes iFlow Sp. z o.o. w Warszawie
W erze klienta kluczem do sukcesu w biznesie i do uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej jest wnikliwa wiedza o klientach, szybkie rozpoznanie ich potrzeb oraz znalezienie sposobu na ich zaspokojenie. Nasze rozwiązania Mobile Marketing, Mobile Connect, Mobile Engage i Digital Signage oraz wszechstronne narzędzia analityczne RetailNext pozwalają zarządzać doświadczeniem klienta i prowadzić personalizowany marketing. Staramy się zawsze kreować warunki, w których klient podczas całej podróży i interakcji z daną marką odbiera proces jako prosty, spójny i adekwatny do jego potrzeb. Wpływa to pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększa szanse, że pozostanie wierny marce, a nawet poleci ją innym.Omni-channel daje klientom wiele możliwości skorzystania z usług lub dokonania zakupu. Nasze rozwiązania gwarantują płynne przejście pomiędzy różnymi ekosystemami – od cyfrowych kanałów dystrybucji aż po obsługę face-to-face. Zmotywowanie klienta do zakupu powinno odbywać się na wielu płaszczyznach oraz umożliwiać mu bezproblemowy wybór kanału. Dzięki naszym rozwiązaniom klient korzystający z bankowości mobilnej, może w każdej chwili z poziomu tej samej aplikacji zarezerwować wizytę w oddziale, gdy okaże się, że produkt którym jest zainteresowany wymaga obsługi face-to-face.
Tradycyjne kanały sprzedaży i e-commerce doskonale się uzupełniają. Klienci mogą obejrzeć i dotknąć produkt w fizycznym sklepie, ale dokonać jego zakupu przez internet lub odwrotnie, produkty zakupione on-line mogą odebrać w pobliskim sklepie. Rozwiązania, które oferujemy wspierają zarządzanie doświadczeniem klienta w każdym z dostępnych kanałów.
iFlow Sp. z o.o. w Warszawie została wyróżniona w IX edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznes 2014, w VIII edycji ogólnopolskiego Konkursu Gepardy Biznesu 2013 i w VI edycji ogólnopolskiego Konkursu Efektywna Firma 2013.