HKL Dekoracja Okien Sp. z o.o. w Szczecinie została Gepardem Biznesu 2015
HKL Dekoracja Okien Sp. z o.o. w Szczecinie zdobyła tytuł Gepard Biznesu 2015, gdyż średnia z dynamiki sprzedaży i zysku netto w latach 2013-2014 wyniosła w jej przypadku 39,5 proc, czyli więcej niż wymagane 10 proc.
HKL Dekoracja Okien Sp. z o.o. w Szczecinie może używać tytułu Gepard Biznesu 2015 za darmo i bezterminowo na wszystkich nośnikach.
HKL Dekoracja Okien sp. z o.o. w Szczecinie zastrzegła dane finansowe za lata 2013-2014 do wiadomości Instytutu Nowoczesnego Biznesu.
HKL Dekoracja Okien sp. z o.o. w Szczecinie tak przedstawia siebie na stronie http://hkl.eu:
HKL Dekoracja Okien sp. z o.o. powstała w 1999 roku. Od początku jej działalności, Zarząd postawił na nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania w produkowanych żaluzjach. W związku ze stale zwiększającymi się potrzebami rynku, firma sukcesywnie wprowadzała do swojej oferty handlowej nowe modele produktów. W roku 2000 ze względu na duży popyt, Zarząd wprowadził do oferty nowoczesne rozwiązania, wynikiem czego był zakup specjalistycznych maszyn umożliwiających rozpoczęcie produkcji rolet materiałowych. W celu wprowadzenia nowych produktów do oferty, firma zwiększyła powierzchnie zajmowanej hali i zakupiła innowacyjne maszyny. Takie działanie dało możliwość wzbogacenia oferty o nowe produkty takie jak plisy, rafrollo czyli tzw. zasłony rzymskie a następnie vertikale i panele.
Sukcesywne zwiększanie wachlarza wyrobów możliwe było dzięki zakupowi kolejnych maszyn i urządzeń, między innymi: innowacyjnych, ultradźwiękowych stołów do cięcia tkanin. Ich zastosowanie oraz zautomatyzowanie produkcji, jak również poprawienie wydajności spowodowało, iż wprowadzone wyroby na rynek uzyskały aprobatę klientów, co znalazło odzwierciedlenie w zwiększaniu się ilości zamówień. Chcąc sprostać celom wytyczonym w ścieżce rozwoju firmy, modernizacji i rozwojowi poddana została również infrastruktura informatyczna. Zakupiono nowoczesny sprzęt komputerowy, specjalistyczne oprogramowanie oraz zbudowano zakładową sieć internetową .
Lata 2004-2005 to okres systematycznego i planowanego rozwoju firmy w oparciu o wypracowane własne środki finansowe. Na przełomie 2005-2006 firma rozpoczęła szybki rozwój i uzyskała coraz większe uznanie klientów, co spowodowało wzrost sprzedaży na rynku europejskim dając tym samym początek następnemu okresowi rozwoju w dziejach firmy. W latach 2006-2010 dążąc do umocnienia pozycji, spółka poprzez wprowadzenie do swojej oferty innowacyjnych rozwiązań, ugruntowała swoją pozycję w branży. Efektem wynikowym był zakup kolejnych maszyn wzbogacających stale rozwijający się park przemysłowy firmy.