Best Brands Sp. z o.o. to Gepard Biznesu 2021
Best Brands Sp. z o.o. w Krakowie została wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu w XVI edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2021 na podstawie danych finansowych z Krajowego Rejestru Sądowego.
Spółka rozwija się bowiem dynamicznie – średnia z dynamik przychodów i zysku netto w latach 2019-2020 wyniosła w jej przypadku 106,3 proc. To przyniosło jej tytuł Gepard Biznesu 2021.
Jest nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się firmą, która od początku swojej działalności koncentruje się na produktach z branży FMCG. Pasja, wieloletnie doświadczenie, bogata wiedza oraz jakość w działaniu – to kluczowe słowa, które charakteryzują jej działania.
Nazwa firmy jest ścisłe związana z jej misją, w myśl której chce dostarczać na rynek produkty wysokiej jakości pod swoimi markami, jak również pod markami własnymi klientów.
Wieloletnie doświadczenie sprawia, że jest w stanie zaoferować klientom kompleksowe rozwiązania private label w segmentach herbaty, grzybów, owoców i warzyw.
Best Brands Sp. z o.o. sprzedaje herbaty pod marką Teavalley. Zdjęcie ze strony http://best-brands.pl
Współpracuje z najlepszymi dostawcami dla zapewnienia jak najlepszej jakości oferowanym produktom. Jej dostawcy to wieloletni, sprawdzeni partnerzy z ogromnym doświadczeniem. Wspólne doświadczenia owocują wysokiej jakości produktami przygotowywanymi z dbałością o każdy, najdrobniejszy szczegół.
Jest firmą, która oprócz dystrybucji krajowej mocno koncentruje się na sprzedaży na rynkach zagranicznych. Ma w tej dziedzinie ogromne doświadczenie i zespół specjalistów, który doskonale radzi sobie ze specyficznymi wymaganiami handlu międzynarodowego. Od lat jest obecna w kilku europejskich krajach, takich jak Litwa, Rumunia, Węgry.
Nieustannie poszukuje nowych kontaktów, osób i firm zainteresowanych współpracą.
Indywidualnie podchodzi do każdego klienta, bo wiemy że tylko dzięki takiemu podejściu może zagwarantować sukces wprowadzonych produktów.
Tworzy pełną propozycję asortymentową od koncepcji, przez recepturę, opakowanie, aż do postawienia gotowego wyrobu na półce.
Zaprasza do współpracy wszystkie firmy zainteresowane stworzeniem swojej własnej marki lub dystrybuowaniem marek już istniejących.
Więcej informacji o firmie na stronie internetowej http://best-brands.pl
#europejskafirma #instytuteuropejskiegobiznesu #wyróżnieniadlafirm #gepardbiznesu #businessgepard
—
Informacja o Portalu Przedsiębiorców Europejska Firma.pl i Instytucie Europejskiego Biznesu
Portal EuropejskaFirma.pl i Instytut Europejskiego Biznesu zajmują się analizą wyników finansowych przedsiębiorstw. W ciągu 15 lat dokładnie przeanalizowali wyniki finansowe ponad 200 tysięcy polskich firm. Analizy opierają głównie na oficjalnych i wiarygodnych danych finansowych, przekazywanych przez firmy do Krajowego Rejestru Sądowego. Dane te są publiczne i ogólnie dostępne, by bezpieczniejsza była działalność gospodarcza. Analizy i rankingi pomagają w sprawdzeniu wiarygodności partnerów gospodarczych.
Od 2006 r. Instytut Europejskiego Biznesu organizuje Konkurs Gepardy Biznesu. Jeżeli w przyjętym okresie średnia z dynamik przychodów i zysku netto badanej firmy wynosi więcej niż 10 proc., przyznaje jej bezpłatnie tytuł Gepard Biznesu.
Od marca 2016 r. projekt ten jest chroniony za pomocą znaku towarowego Business Gepard w 28 krajach Unii Europejskiej.
Na podstawie danych z KRS instytut organizuje też od 2008 r. Konkurs Efektywna Firma, a od 2013 r. Konkurs Mocna Firma Godna Zaufania.
Za Efektywną Firmę uznaje tę, w której stosunek zysku netto do przychodów wynosi więcej niż 5 proc. Tytuł Mocna Firma Godna Zaufania przysługuje tej, która w danym roku jest jednocześnie wyróżniona w Konkursie Gepardy Biznesu i Konkursie Efektywna Firma.
Od 2008 r. IEB na podstawie danych z KRS organizuje też Konkurs Brylanty Polskiej Gospodarki. Tytuł ten przyznaje firmom, których wartość rynkowa wynosi według jego szacunków więcej niż 10 mln zł.
Na podstawie danych finansowych instytut liczy wartość rynkową firm w bardzo uproszczony sposób, wykorzystując dwa wskaźniki z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie: C/Z, czyli Cena do Zysku netto oraz C/Wk – Cena do Wartości Księgowej.
Wartość rynkowa firm wykorzystywana jest również w Konkursie Miasto Przyjazne Firmom, który instytut organizuje od 2007 r.
Od 2012 r. instytut prowadzi Konkurs Wielki Modernizator. Tytuł przyznaje podmiotom, w których dwuletnia amortyzacja była wyższa niż 2 mln zł.
Od 2013 r. IEB organizuje Konkurs Światowa Worldwide Company. Tytuł przyznaje przedsiębiorstwom eksportującym do minimum 5 krajów.
Każdego roku do instytut zgłaszają się firmy z prośbą, by przeanalizował ich wyniki finansowe i ocenił, czy zasługują na wyróżnienie w jego konkursach.
Metodologia liczenia wartości rynkowej
Wartość rynkowa firm szacowana jest w sposób bardzo uproszczony przez porównaniu do wycen spółek krajowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Do obliczeń wykorzystywane są wskaźniki C/Z (cena do zysku netto) i C/WK (cena do wartości księgowej, czyli cena do sumy kapitału własnego i zysku netto) średnie dla spółek krajowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, liczone przez analityków GPW.
Wskaźniki do liczenia wartości rynkowej spółek krajowych w marcu 2021 r.
C/Z: 34,60
C/WK: 1,05
źródło: Biuletyn Statystyczny GPW
Według wskaźników giełdowych z marca 2021 r. zostały policzone dwie wartości rynkowe firmy w marcu 2021 r. Jedna to iloczyn zysku netto w 2020 r. i wskaźnika C/Z w marcu 2021 r., a druga to iloczyn wartości księgowej w końcu 2020 r. i wskaźnika C/Wk w marcu 2021 r. Średnia arytmetyczna z tych wartości rynkowych to szacowana wartość rynkowa firmy w marcu 2021 r.