Najwyższa jakość usług w SANBanku
Nadsański Bank Spółdzielczy już po raz trzeci został laureatem największego w Polsce konkursu jakościowego – Quality International, zdobywając tym samym prestiżową PERŁĘ QI 2018 za całokształt osiągnięć.
26 października 2018 roku w Katowicach odbył się Finał ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International, organizowany przez Forum Biznesu i odbywający się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Podczas uroczystej Gali wręczono nagrody tegorocznym Laureatom, w tym dla Nadsańskiego Banku Spółdzielczego. Kapituła Konkursu wysoko oceniła Bank i nagrodziła Złotym Godłem QI za działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności, zwłaszcza w zakresie świadczonych Usług.
To już trzecia nagroda Najwyższej Jakości Quality International, dlatego z tej okazji Bank otrzymał nagrodę specjalną – statuetkę PERŁA QI 2018. Nagroda ta jest potwierdzeniem, że metody zarządzania jakością stosowane w Banku są skuteczne, a jego klienci otrzymują usługi świadczone na najwyższym poziomie.
Najwyższa Jakość QI jest największym konkursem jakościowym w Polsce, skupiającym przedstawicieli firm i instytucji, działających na terytorium Polski wokół idei zarządzania jakością. Projekt ma na celu promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością oraz wskazanie i promocja tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.
Nagrodę w imieniu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego, odebrała Pani Agata Butryn, pełnomocnik Zarządu.
SANBank był wyróżniony przez Instytut Europejskiego Biznesu w dziesiątej edycja konkursu Gepardy Biznesu 2015 oraz w szóstej edycji konkursu Bank Przyjazny Firmom 2014.