To jest przykładowe powiadomienie, można tutaj coś zareklamować, pokazać, itp.

Czytaj więcej Zamknij

Kampania produktowa Hexa Banku Spółdzielczego 2014

Hexa Bank Spółdzielczy zgłosił do IV edycji  Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014 swoją kampanię promującą lokatę „Strzał w 10”. Dzięki niej nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

Dzięki kampanii „Lokaty Strzał w 10” Hexa Bank Spółdzielczy nie tylko zwiększył swoją bazę depozytową i pozyskał nowych klientów, ale również wzmocnił pozytywnie swój wizerunek zarówno na terenie swojej działalności jak i poza nim.

Zgłoszenie jest pod adresem:

 

Zgłoszenie kampanii produktowej Hexa Banku Spółdzielczego do Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2014

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

4 lata temu przez w Przyjazny Bank. Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał RSS. Zostaw odpowiedź, lub trackback ze swojej własnej strony.

Zostaw odpowiedź

Wymagane