Candy najszybciej rozwijającym się producentem urządzeń domowych w Europie

Candy, włoska firma produkująca sprzęt AGD, stawia na rozwój i osiąga rekordowe zyski. Po 12,5% wzroście sprzedaży w 2015 roku firma 2016 rok zamknęła z przychodami na poziomie 1,035 miliarda euro. Do 2019 roku grupa planuje inwestycje na poziomie aż 105 milionów euro. Candy to dziś najszybciej rozwijający się producent urządzeń domowych w Europie.

 

W pierwszym kwartale 2016 roku firma odnotowała wzrost przychodów o 8%, natomiast w drugim już o 11%. Poza osiągnięciem rekordowych zysków (wzrost o 10% w porównaniu do roku 2015) grupa Candy znacząco zwiększyła swój udział w rynku europejskim. W porównaniu z rokiem 2015, według badań GFK, odnotowano wzrost udziału o 20%. Candy jest dziś najszybciej rozwijającą się firmą wśród głównych graczy na rynku urządzeń AGD.

Innowacyjność i technologia – sposób na sukces

Na sukces firmy składają się: skuteczny model biznesowy, wkraczanie na nowe rynki oraz wysoka innowacyjność i technologia. Grupa Candy to niekwestionowany lider w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań (AGD sterowane z wykorzystaniem aplikacji) stosowanych w urządzeniach domowych (udział w rynku: Włochy – 46,8%, Francja – 61,9%, Rosja – 44,6%).

Grupa Candy niezmiennie się rozwija i reprezentuje włoski styl w Europie i na świecie. Nasza siła polega na łączeniu tradycji, związanej z historią marki, z nowoczesnością. Pozwala to tworzyć innowacyjne i zaawansowane technologicznie produkty. Stawiamy sobie za cel bycie liderem w rozumieniu potrzeb konsumentów, co pozwoli oferować im najlepsze produkty i usługi – mówi Beppe Fumagalli, CEO Candy Group.

Ponad 100 milionów euro na nowe inwestycje

W latach 2017–2019 Candy planuje zainwestować w rozwój 105 milionów euro. Efektem inwestycji ma być uzyskanie przychodu na poziomie 2 miliardów euro w ciągu najbliższych 5 lat. Duża część inwestycji zostanie przeznaczona na marketing i komunikację (43 miliony euro to kwota inwestycji w 2017 roku, a w ciągu 2 najbliższych lat zostanie ona podwojona). Wszystko to w celu poznania oczekiwań konsumentów i stworzenia możliwie najlepszych rozwiązań.

Candy Group

Grupa z całkowicie prywatnym kapitałem należącym do rodziny Fumagalli znajduje się wśród europejskich liderów w sektorze produkcji dużych urządzeń gospodarstwa domowego: pralek, zmywarek, pralko-suszarek, suszarek, lodówek, zamrażarek, kuchenek i piekarników, zarówno w wersji do zabudowy jak i wolnostojących, wytwarzanych przy zachowaniu najwyższej dbałości o ekologię i wydajność. Najważniejsze dla Grupy jest zadowolenie klientów, to dla ich potrzeb uruchomiono ponad 2,000 ośrodków serwisowych w Europie. Grupa Candy posiada wiele oddziałów zagranicznych, a w swoim portfolio międzynarodowe marki Candy i Hoover, oraz lokalne: Hibernate, Jinling, Hoover-Otsein, Rosières, Süsler, Wiatka, Zerowatt, Gasfire i Baumatic.